Bienvenue invité ( Connexion | Inscription ) · Recherche
| gladis32 -- faites de beaux reves tout le monde Oxyred -- Disponiiiiiiiiiiiiiiiible!!! Oxyred -- 32ème journée d'Il Gioco Internazionale Ninozzurri -- Makeeeeeee your noiseeeeee ForzaZanetti-83 -- Youuuuuuuu & IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII intersnake -- fap fap fap Ninozzurri -- Sort les youkoulélé du grenier y\'a Michel à la technique pour regaler ForzaZanetti-83 -- Danse avec moi si tu croooois que ta viiiie est lààààà ForzaZanetti-83 -- au secours ça va péter !!! ForzaZanetti-83 -- Non mais je crois pas non |
![]() ![]() |
| ambrogio |
lundi 19 mars 2007 à 19:41
|
![]() Vaffanculo Pique !! Groupe : Administrateurs Messages : 8 622 Inscrit : 26/07/2005 Lieu : Paris Joueurs Préférés : Stankovic - Vieri Pays : ![]() |
Sexual Healing
Ooh, now let's get down tonight Baby I'm hot just like an oven I need some lovin' And baby, I can't hold it much longer It's getting stronger and stronger And when I get that feeling I want Sexual Healing Sexual Healing, oh baby Makes me feel so fine Helps to relieve my mind Sexual Healing baby, is good for me Sexual Healing is something that's good for me Whenever blue tear drops are falling And my emotional stability is leaving me There is something I can do I can get on the telephone and call you up baby, and Honey I know you'll be there to relieve me The love you give to me will free me If you don't know the things you're dealing I can tell you, darling, that it's Sexual Healing Get up, Get up, Get up, Get up, let's make love tonight Wake up, Wake up, Wake up, Wake up, 'cos you do it right Baby I got sick this morning A sea was storming inside of me Baby I think I'm capsizing The waves are rising and rising And when I get that feeling I want Sexual Healing Sexual Healing is good for me Makes me feel so fine, it's such a rush Helps to relieve the mind, and it's good for us Sexual Healing, baby, is good for me Sexual Healing is something that's good for me And it's good for me and it's good to me My baby ohhh Come take control, just grab a hold Of my body and mind soon we'll be making it Honey, oh we're feeling fine You're my medicine open up and let me in Darling, you're so great I can't wait for you to operate I can't wait for you to operate When I get this feeling, I need Sexual Healing (ad lib) (while ad libing, he sings something like: darling please don't procrastinate 'cause I may have to masturbate) -------------------- ![]() Membre numero 1sur3 du mouvement VAFFANCULO PIQUE !! |
| Doun |
lundi 19 mars 2007 à 21:52
|
![]() MTL ! Groupe : Modérateurs Messages : 15 813 Inscrit : 24/05/2006 Lieu : Lyon Joueurs Préférés : Zanetti, Totti, Grenier, etc. Pays : ![]() |
"Sexual, baby I'm hot, masturbate, ..." Sadique !
|
| ambrogio |
lundi 16 avril 2007 à 21:52
|
![]() Vaffanculo Pique !! Groupe : Administrateurs Messages : 8 622 Inscrit : 26/07/2005 Lieu : Paris Joueurs Préférés : Stankovic - Vieri Pays : ![]() |
Mika - happy Ending ...
This is the way you left me, I'm not pretending. No hope, no love, no glory, No Happy Ending. This is the way that we love, Like it's forever. Then live the rest of our life, But not together. Wake up in the morning, stumble on my life Can't get no love without sacrifice If anything should happen, I guess I wish you well A little bit of heaven, but a little bit of hell This is the hardest story that I've ever told No hope, or love, or glory Happy endings gone forever more I feel as if I feel as if I'm wastin' And I'm wastin' everyday This is the way you left me, I'm not pretending. No hope, no love, no glory, No Happy Ending. This is the way that we love, Like it's forever. Then live the rest of our life, But not together. 2 o'clock in the morning, something's on my mind Can't get no rest; keep walkin' around If I pretend that nothin' ever went wrong, I can get to my sleep I can think that we just carried on This is the hardest story that I've ever told No hope, or love, or glory Happy endings gone forever more I feel as if I feel as if I'm wastin' And I'm wastin' everyday This is the way you left me, I'm not pretending. No hope, no love, no glory, No Happy Ending. This is the way that we love, Like it's forever. Then live the rest of our life, But not together. A Little bit of love, little bit of love Little bit of love, little bit of love [repeat] I feel as if I feel as if I'm wastin' And I'm wastin' everyday This is the way you left me, I'm not pretending. No hope, no love, no glory, No Happy Ending. This is the way that we love, Like it's forever. To live the rest of our life, But not together. ... -------------------- ![]() Membre numero 1sur3 du mouvement VAFFANCULO PIQUE !! |
| Nathy |
mercredi 18 avril 2007 à 16:03
|
![]() Ultra du forum Groupe : Administrateurs Messages : 17 634 Inscrit : 26/07/2005 Lieu : Toronto Joueurs Préférés : Solo la Maglia Pays : ![]() |
Mika - Over My Shoulder (Bonus Track de l'album "Life In Cartoon Motion") - 2007
Over my shoulder, running away, Feels like i'm falling, losing my way. Cold and dry, Cold and dry. Fog out my daylight, torture my night. Feels like i'm falling, far out of sight. Cold, Drunk, Tired, Lost. Over my shoulder, running away, Feels like i’m falling, losing my way. Cold, dry, Cold and dry. Fog out my daylight, torture my night. Feels like i'm falling, far out of sight. Cold, Drunk, Cold and drunk. -------------------- |
| travis |
mardi 24 avril 2007 à 08:51
|
![]() Incrusté Groupe : Tifosi Messages : 1 800 Inscrit : 15/07/2006 Lieu : Eastside... Joueurs Préférés : Wesley, Balotelli, Deki e Milito Pays : ![]() |
Washington Bullets des Clash
Oh! Mama, Mama look there! Your children are playing in that street again Don't you know what happened down there? A youth of fourteen got shot down there The Kokane guns of Jamdown Town The killing clowns, the blood money men Are shooting those Washington bullets again As every cell in Chile will tell The cries of the tortured men Remember Allende, and the days before, Before the army came Please remember Victor Jara, In the Santiago Stadium, Es verdad - those Washington Bullets again And in the Bay of Pigs in 1961, Havana fought the playboy in the Cuban sun, For Castro is a colour, Is a redder than red, Those Washington bullets want Castro dead For Castro is the colour... ...That will earn you a spray of lead Sandinista! For the very first time ever, When they had a revolution in Nicaragua, There was no interference from America Human rights in America Well the people fought the leader, And up he flew... With no Washington bullets what else could he do? Sandinista! 'N' if you can find a Afghan rebel That the Moscow bullets missed Ask him what he thinks of voting Communist... ...Ask the Dalai Lama in the hills of Tibet, How many monks did the Chinese get? In a war-torn swamp stop any mercenary, 'N' check the British bullets in his armoury Que? Sandinista! -------------------- Per la nostra INTERNAZIONALE !!! LIBERATE BALOTELLI DA RAIOLA !!! Forza INTERNAZIONALE |
| Nathy |
vendredi 04 mai 2007 à 19:14
|
![]() Ultra du forum Groupe : Administrateurs Messages : 17 634 Inscrit : 26/07/2005 Lieu : Toronto Joueurs Préférés : Solo la Maglia Pays : ![]() |
Artist: Grégory Lemarchal
Album: Je Deviens Moi Year: 2005 Title: Le Bonheur Tout Simplement Tu te lèves un jour de bonne heure Tu regardes éclore une fleur Tout en toi te dit Qu'elle est belle la vie Ebouli par tant de splendeur Qui ne dure qu'un jour Ou une heure Tu te dis Ma vie mais mais qu'est-ce qu'elle vaut ma vie Un désir d'aimer Tout à coup t'envahir Et te donne envie Envie de t'envoler S'il fallait donner un nom A cette sensation Qui te fait grimper Jusqu'au sommet du monde Il n'y aurait pas de mot Assez grand assez beau Mais si c'était ça le bonheur Mais si c'était ça le bonheur Mais si c'était ça le bonheur Tout simplement Tout simplement Ecoute la chanson de ton coeur Ta voix s'ouvrira Comme une fleur Et tu comprendras Que chanter c'est ta vie Et un jour l'amour Te prendra dans ses bras Alors tu sauras Ce qu'elle vaut ta vie S'il fallait donner un nom A cette pulsation Qui te fait chanter Jusqu'au plus haut des ondes Il n'y aurait pas de mot Assez grand assez beau Mais si c'était ça le bonheur Mais si c'était ça le bonheur Mais si c'était ça le bonheur Tout simplement S'il fallait donner un nom A cette sensation Qui te fait grimper Jusqu'au sommet du monde Il n'y aurait pas de mot Assez grand assez beau Mais si c'était ça le bonheur Oui si c'était ça le bonheur Si c'était ça le bonheur Tout simplement -------------------- |
| Freewal |
vendredi 04 mai 2007 à 19:25
|
![]() Habitué Groupe : Tifosi Messages : 1 198 Inscrit : 27/06/2006 Joueurs Préférés : Beaucoup, pleins Pays : ![]() |
Grégory Lemarchal, paix en son âme.
|
| Young Gotti |
dimanche 06 mai 2007 à 16:05
|
![]() Waï Dji Groupe : Tifosi Messages : 1 522 Inscrit : 19/10/2005 Joueurs Préférés : Joaquin, Cesc, Arteta & "TGV Est" Pays : ![]() |
Artiste: Youssoupha
Album: A chaque frère Chanson: One Love (Martin Luther King) "We will be able to speed up that day when all of God's children, black men and white men, Jews and gentiles, Protestants and Catholics will be able to join hands and sing in the words of the old Negro spiritual. Free at last! Free at last! Thank God Almighty, we are free at last!" One love... one two Ce soir je me sens maître du monde comme si j'étais un babtou On s'écoute plus, on pense qu'à palper D'ailleurs tu crois encore qu'je parle alors qu'j'ai commencé à rapper Dès qu'j'ouvre mon clapet dans la place J'choque sur ton écran plasma, préparez les pansements hansaplast Nous on remplace ta putain d'garde républicaine Toujours en garde comme Hurricane, regarde c'est ça que le publique aime Comme Public Ennemy, l'état nous craint J'peux pas faire mine de la fermer ça craint voilà la vermine On est pas vernit, pour ta gouverne ici les murs sont ternis alors faites peter le couvercle Ma grande découverte c'est que l'argent fait le bonheur C'est pour cela votre honneur qu'on vous fait des bras d'honneur J'aime pas les donneurs mais j'suis entouré d'ordures Combien d'balances se déclaraient silencieux même sous la torture ? Les idées tordues, on est trop mordus de cash T'es déjà mort parce que tu caches ta fortune Si tu m'importunes plus que tu n'm'apportes Imagines un peu le calibre que je porte quand tu toques à ma porte Le plus important c'est pas l'temps qu'on gagne pour aller au summum C'est l'temps qu'on perd à devenir un homme J'ai des ambitions énormes : rester grand en bousculant les normes Youssoupha c'est comme ça qu'on me nomme ! (Malcom X) We declare our right on this earth, to be a man, to be a human being, To be respected as a human being, to be given the rights of a human being, In this society, on this earth, on this day, which we intend to bring into existence by any means necessary Peu importe les codes, les méthodes, faut qu'j'm'arrache de ce marasme Marianne est une marâtre et ma race est trop noirâtre, J'veux placer ma rage, lassé depuis l'démarrage, J'en ai cassé des barrages et le passé j'm'en débarrasse J'ai quelques fantômes dans l'débaras, j'fais des débats avec ma belle conscience J'ai pas la science rebelle à la Che Guevara Label de qualité pour jeunesse endormie J'suis disqualifié car ma cité c'est pas la californie On veut être calif à la place du calif Avoir un gun pas un canif, être un pit pas un caniche On dépite nos parents qui font des tafs jamais marrants Balayeurs, femmes de ménage l'avenir n'est jamais transparent chez nous Qui fait le sale boulot en France ? C'est nous! Les plus haï c'est nous ! Qui subit les violences de la police? C'est nous ! Qui vit dans du béton pourrit? C'est nous! Qui pousse-t-on en en CAP et pas en écoles d'ingénieurs? C'est nous ! Qui n'a pas la tête de l'emploi? C'est nous! Le bruit et l'odeur c'est nous ! Qui est-ce qu'on recale en boite? C'est nous ! Qui sont les sans papiers? C'est nous ! Qui sont les proies des procureurs qui cherchent à nous parquer dans les prisons? C'est nous ! C'est la merde mais j'reste digne dans mes notes, Comme un père qui sourit à son fils pendant qu'on lui passe les menottes Ce genre humain faut qu'on l'rénove Tous ici présent levez l'index au ciel en signe de One Love! (Patrice Lumumba) Nous devons opposer aux ennemis de la Liberté la coalition des hommes libres qui poursuivra la lutte Dont l'objectif primordial est de sauver la dignité de l'homme Africain Le peuple congolais a choisit l'indépendance... -------------------- ![]() |
| travis |
dimanche 06 mai 2007 à 20:58
|
![]() Incrusté Groupe : Tifosi Messages : 1 800 Inscrit : 15/07/2006 Lieu : Eastside... Joueurs Préférés : Wesley, Balotelli, Deki e Milito Pays : ![]() |
Vous l'écoutiez quand il étais vivant ou depuis sa mort ?
R.I.P -------------------- Per la nostra INTERNAZIONALE !!! LIBERATE BALOTELLI DA RAIOLA !!! Forza INTERNAZIONALE |
| Nathy |
dimanche 06 mai 2007 à 21:15
|
Vous l'écoutiez quand il étais vivant ou depuis sa mort ? R.I.P J'ai acheté son album lors de sa sortie -------------------- |
| Doun |
lundi 07 mai 2007 à 18:36
|
![]() MTL ! Groupe : Modérateurs Messages : 15 813 Inscrit : 24/05/2006 Lieu : Lyon Joueurs Préférés : Zanetti, Totti, Grenier, etc. Pays : ![]() |
De qui ?
|
| travis |
lundi 07 mai 2007 à 18:39
|
Gregory Lemarchal
-------------------- Per la nostra INTERNAZIONALE !!! LIBERATE BALOTELLI DA RAIOLA !!! Forza INTERNAZIONALE |
| Doun |
lundi 07 mai 2007 à 18:43
|
Ah bah personnellement, je le connaissais "vite fait" ... Je savais qu'il était malade et j'avais regardé sa victoire à la Star Ac' (comme chaque année, je regarde les dernières minutes de l'émission finale pour connaître le vainqueur, même si je n'y connais rien ...).
Lors de sa mort, j'ai demandé à ma cousine de me prêter son album |
| Toulousain |
lundi 07 mai 2007 à 18:48
|
![]() Habitué Groupe : Tifosi Messages : 1 199 Inscrit : 26/10/2005 Lieu : Toulouse Joueurs Préférés : Veron Zanetti Cambiasso Kanouté Pays : ![]() |
Artiste: Youssoupha Album: A chaque frère Chanson: One Love (Martin Luther King) "We will be able to speed up that day when all of God's children, black men and white men, Jews and gentiles, Protestants and Catholics will be able to join hands and sing in the words of the old Negro spiritual. Free at last! Free at last! Thank God Almighty, we are free at last!" One love... one two Ce soir je me sens maître du monde comme si j'étais un babtou On s'écoute plus, on pense qu'à palper D'ailleurs tu crois encore qu'je parle alors qu'j'ai commencé à rapper Dès qu'j'ouvre mon clapet dans la place J'choque sur ton écran plasma, préparez les pansements hansaplast Nous on remplace ta putain d'garde républicaine Toujours en garde comme Hurricane, regarde c'est ça que le publique aime Comme Public Ennemy, l'état nous craint J'peux pas faire mine de la fermer ça craint voilà la vermine On est pas vernit, pour ta gouverne ici les murs sont ternis alors faites peter le couvercle Ma grande découverte c'est que l'argent fait le bonheur C'est pour cela votre honneur qu'on vous fait des bras d'honneur J'aime pas les donneurs mais j'suis entouré d'ordures Combien d'balances se déclaraient silencieux même sous la torture ? Les idées tordues, on est trop mordus de cash T'es déjà mort parce que tu caches ta fortune Si tu m'importunes plus que tu n'm'apportes Imagines un peu le calibre que je porte quand tu toques à ma porte Le plus important c'est pas l'temps qu'on gagne pour aller au summum C'est l'temps qu'on perd à devenir un homme J'ai des ambitions énormes : rester grand en bousculant les normes Youssoupha c'est comme ça qu'on me nomme ! (Malcom X) We declare our right on this earth, to be a man, to be a human being, To be respected as a human being, to be given the rights of a human being, In this society, on this earth, on this day, which we intend to bring into existence by any means necessary Peu importe les codes, les méthodes, faut qu'j'm'arrache de ce marasme Marianne est une marâtre et ma race est trop noirâtre, J'veux placer ma rage, lassé depuis l'démarrage, J'en ai cassé des barrages et le passé j'm'en débarrasse J'ai quelques fantômes dans l'débaras, j'fais des débats avec ma belle conscience J'ai pas la science rebelle à la Che Guevara Label de qualité pour jeunesse endormie J'suis disqualifié car ma cité c'est pas la californie On veut être calif à la place du calif Avoir un gun pas un canif, être un pit pas un caniche On dépite nos parents qui font des tafs jamais marrants Balayeurs, femmes de ménage l'avenir n'est jamais transparent chez nous Qui fait le sale boulot en France ? C'est nous! Les plus haï c'est nous ! Qui subit les violences de la police? C'est nous ! Qui vit dans du béton pourrit? C'est nous! Qui pousse-t-on en en CAP et pas en écoles d'ingénieurs? C'est nous ! Qui n'a pas la tête de l'emploi? C'est nous! Le bruit et l'odeur c'est nous ! Qui est-ce qu'on recale en boite? C'est nous ! Qui sont les sans papiers? C'est nous ! Qui sont les proies des procureurs qui cherchent à nous parquer dans les prisons? C'est nous ! C'est la merde mais j'reste digne dans mes notes, Comme un père qui sourit à son fils pendant qu'on lui passe les menottes Ce genre humain faut qu'on l'rénove Tous ici présent levez l'index au ciel en signe de One Love! (Patrice Lumumba) Nous devons opposer aux ennemis de la Liberté la coalition des hommes libres qui poursuivra la lutte Dont l'objectif primordial est de sauver la dignité de l'homme Africain Le peuple congolais a choisit l'indépendance... Magnifique texte ! Magnifique Lyrics ! Merci Young Gotti ( Merci aussi pour le com que tu m'avais laché sur mon blog, je n'ai jamais pris le temps de te remercier Ce message a été modifié par Toulousain - lundi 07 mai 2007 à 18:49. -------------------- |
| Olivier |
mardi 08 mai 2007 à 20:40
|
![]() Nerazzurro dal 1982 Groupe : Tifosi Messages : 19 751 Inscrit : 07/04/2006 Joueurs Préférés : Solo la Maglia Pays : ![]() |
Artiste: I Muvrini
Chanson: Erein eta joan Je connais la plus belle des chansons Elle relie l'univers à nos maisons Elle chante chaque terre chaque pays dans ces mots que les temps leur ont appris Elle cherche, elle court Elle vient, elle va Et repart chaque fois È quand'elli si spenghjenu quallà Un lume una altra voce ò un amà Chi lu mondu più povaru ne va Si pesa pè risponde a dignità Elle cherche, elle court Elle vient, elle va Elle dit : Je sais, je sais je sais, je sais, je sais je sème et je m'en vais Sumenu è mi ne vò je sème et je m'en vais Que semii e que me'n vòi hadañ a ran hag ez an Erein eta joan Un core d'una speme chì risona Di pace t'aghju scrittu una canzona Elle dit mon pays a besoin du tien Je te teconnaîtais sur nos chemins Elle cherche, elle court Elle vient, elle va Et repart chaque fois Cunosce i tesori è pò l'amori à l'abbandonu Elle dit le monde est beau, le monde est grand s'il additionne Elle cherche, elle court Elle vient, elle va Elle dit : Je sais, je sais je sais, je sais, je sais je sème et je m'en vais Sumenu è mi ne vò je sème et je m'en vais Que semii e que me'n vòi hadañ a ran hag ez an Erein eta joan Que semii e que me'n vòi hadañ a ran hag ez an Erein eta joan Sumenu è mi ne vò demà jo sembraré Sumenu è mi ne vò demà jo sembraré Que semii e que me'n vòi hadañ a ran hag ez an Erein eta joan -------------------- Maman...hier, aujourd'hui et demain, à jamais dans mon coeur. 1957-2011 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- CON L'INTER NEL SANGUE, CON L'INTER NEL CUORE: NERAZZURRI SI NASCE, NERAZZURRI SI MUORE! |
| Mesrine |
dimanche 13 mai 2007 à 20:51
|
![]() Habitué Groupe : Tifosi Messages : 1 212 Inscrit : 07/03/2007 Lieu : CeRgY (95) Pays : ![]() |
Artiste: Alpha 5.20 & Médine
Album: Vivre et mourir a Dakar Nuit, fauve, flingue, chauve, représente les pauvres Quand j'arrive dans la cité boy, retient ton souffle Moitié homme et animal, j'ai du crack sous la chaire Esprit volatil et quelques ombres qui errent Avalanche, poudreuse, chui venu défoncé Ta d'koi m'payé sinon tu fumes la télé J'vais te péter les veines juska te rendre accro Oublier tes enfants, rien dan leur frigo Apele moi cocaïne, crack ou extasie L'amour en sachet, pilule d'amour pharmacie Boy goute le nirvana à la Kurt Cobain Tu seras invincible comme Sadam Hussein Puis j'irai vendre du crack à ta femme enceinte Et tes momes mort-nés c'est tout le mal que j'ai fait Qui ta dit princesse que c'était facile de m'aimer Le temps guérit les blessures alors tu vas me pardonner Refrain C'est plus fort que la musique plus lourde que l'acier Embrouilles et trafic, frère sa c'est ma vie Entre l'idylle et le deal, j'ai du faire un choix mais Dieu seul jugera frère le mal qu'on a fait Medine Quitter le monde avec une aiguille dans le bras Une balle dans le corps sur le visage un grand drap C'est le drame, nos ruelles saupoudrées de kilogrammesDe kilos dollars, CFA ou narco-dinars Teenager, voyageur dans la soute Lorsque toi enfant tu mollardais dans la soupe L'Africaine attitude, titube les exclus, T'as pas de job, sans études tu recules L'arme blanche inscrite au tableau noir Au marqueur les victimes bastonnées par le trait noir Conventionnel font des pleures de nos mères un rituel Une musique, douloureuse, habituelle Incriminé par un témoin oculaire A qui tu rêves déjà de couper l'auriculaire Ne recule devant rien surtout pas devant les armes à feu Et à sang quitte à finir dans le feu Refrain x 2 C'est plus fort que la musique plus lourde que l'acier Embrouilles et trafic, frère sa c'est ma vie Entre l'idylle et le deal, j'ai du faire un choix mais Dieu seul jugera frère le mal qu'on a fait Alpha 5.20 Le mal triomphe partout, chui son messager Tel un ange tombé du ciel, j'ai commis des péchés Naïveté de ma mère, chui un fils exemplaire Moi j'ai vengé la douille qu'a buté mon petit frère Je l'ai vu par terre agonisant, tremblant Implorant le seigneur, mon image dans son sangUne balle n'a pas de cœur, elle fauche femme et enfant Laisse nos mères en deuil mais ne part jamais seule C'est l'enfer sur terre, hypocrisie des hommes Cigarette et alcool, tue plus vite que les armes Laisse pourrir mon âme, ronger par le cancer Grillé dans ce bas monde ou dans les flammes de l'enfer Pulsions meurtrières, conviction intime Moi aussi j'fai le djihad comme toi medine J'vais niquer ces pd ou les rendre infirme De leur famille ne restera que des récits posthumes Posthume de coronaire devant la porte à sa femme Orphelin, bâtard, c'est tout le mal que je t'ai fait refrain Medine T'es gangster en boubou Je suis coupable en kamis Les fusils à pompe n'ont vraiment pas de charisme Ecoute le mal qu'on a fait avec nos main Et qu'on regrette sur ce son, Médine, Alpha 5.20 Alpha 5.20: Chui gangster en boubou, t'es coupable en kamiz Les fusils à pompe n'ont vraiment pas de charisme Ecoute le mal qu'on a fait avec nos main Et qu'on regrette sur ce son, Médine, Alpha 5.20 |
| kaniwest91 |
lundi 14 mai 2007 à 20:41
|
![]() Exhibit A Groupe : Tifosi Messages : 623 Inscrit : 20/05/2006 Lieu : NOLA Joueurs Préférés : Aguero - Derrick Rose Pays : ![]() |
Sam cooke - "A change is gonna come"
I was born by the river In a little tent And just like the river I've been running ever since It's been a long, long time coming But I know a change gonna come Oh, yes it is It's been too hard living But I'm afraid to die I don't know what's up there beyond the sky It's been a long, long time coming But I know a change gonna come Oh yes it will Then I go to my brother I say brother help me please But he winds up knocking me Back down on my knees There's been times that I thought I wouldn't last for long But now I think I'm able to carry on It's been a long, long time coming But I know a change is gonna come Oh, yes it will... Un classique comme tant d'autres et qui me décrit parfaitement.... -------------------- |
| Krif |
mercredi 16 mai 2007 à 19:26
|
|
Ultra du forum Groupe : VIP Messages : 6 672 Inscrit : 30/07/2005 Lieu : G.B. Pays : ![]() |
To Be Free - 2Be3
On s'est juré De toujours tout partager Pour la première fois. 2Be3 Or not to be On s'est promis D'être toujours réunis Pour la première fois Sans trop savoir où aller Sur les chemins isolés, Un soir on s'est trouvé, Et notre histoire a commencée. On échangeait, sans soucis, Les souvenirs de nos vies, Mais cet instant, tu sais, On ne peut l'oublier. 2Be3 Or not to be On s'est juré De toujours tout partager Pour la première fois. 2Be3 Or not to be On s'est promis D'être toujours réunis Pour la première fois Un seul regard, tout est dit, Et nos pensées sont unies, C'est la magie d'un soir, Qui s'est gravée dans nos mémoires. Un sentiment d'harmonie, Un sentiment d'infini, Et ce moment tu sais, On ne peut l'oublier. 2Be3 Or not to be On s'est juré De toujours tout partager Pour la première fois. 2Be3 Or not to be On s'est promis D'être toujours réunis Pour la première fois Sans savoir, qu'un soir écrit une amitié... 2Be3 Sans savoir,qu'un soir suffit à rassembler. |
| Nathy |
mercredi 16 mai 2007 à 21:33
|
Enorme
-------------------- |
| Young Gotti |
jeudi 17 mai 2007 à 20:15
|
![]() Waï Dji Groupe : Tifosi Messages : 1 522 Inscrit : 19/10/2005 Joueurs Préférés : Joaquin, Cesc, Arteta & "TGV Est" Pays : ![]() |
Artiste: Eminem (ft. Dido)
Album: The Marshall Mathers LP Titre: Stan Chorus: Dido My tea's gone cold I'm wondering why I.. got out of bed at all The morning rain clouds up my window.. and I can't see at all And even if I could it'll all be gray, but your picture on my wall It reminds me, that it's not so bad, it's not so bad.. 1st Chorus: volume gradually grows over raindrop background 2nd Chorus: full volume with beat right after "thunder" noise [Eminem as 'Stan'] Dear Slim, I wrote but you still ain't callin I left my cell, my pager, and my home phone at the bottom I sent two letters back in autumn, you must not-a got 'em There probably was a problem at the post office or somethin Sometimes I scribble addresses too sloppy when I jot 'em but anyways; fuck it, what's been up? Man how's your daughter? My girlfriend's pregnant too, I'm bout to be a father If I have a daughter, guess what I'ma call her? I'ma name her Bonnie I read about your Uncle Ronnie too I'm sorry I had a friend kill himself over some bitch who didn't want him I know you probably hear this everyday, but I'm your biggest fan I even got the underground shit that you did with Skam I got a room full of your posters and your pictures man I like the shit you did with Rawkus too, that shit was fat Anyways, I hope you get this man, hit me back, just to chat, truly yours, your biggest fan This is Stan {Chorus: Dido} [Eminem as 'Stan'] Dear Slim, you still ain't called or wrote, I hope you have a chance I ain't mad - I just think it's FUCKED UP you don't answer fans If you didn't wanna talk to me outside your concert you didn't have to, but you coulda signed an autograph for Matthew That's my little brother man, he's only six years old We waited in the blistering cold for you, four hours and you just said, "No." That's pretty shitty man - you're like his fuckin idol He wants to be just like you man, he likes you more than I do I ain't that mad though, I just don't like bein lied to Remember when we met in Denver - you said if I'd write you you would write back - see I'm just like you in a way I never knew my father neither; he used to always cheat on my mom and beat her I can relate to what you're saying in your songs so when I have a shitty day, I drift away and put 'em on cause I don't really got shit else so that shit helps when I'm depressed I even got a tattoo of your name across the chest Sometimes I even cut myself to see how much it bleeds It's like adrenaline, the pain is such a sudden rush for me See everything you say is real, and I respect you cause you tell it My girlfriend's jealous cause I talk about you 24/7 But she don't know you like I know you Slim, no one does She don't know what it was like for people like us growin up You gotta call me man, I'll be the biggest fan you'll ever lose Sincerely yours, Stan -- P.S. We should be together too {Chorus: Dido} [Eminem as 'Stan'] Dear Mister-I'm-Too-Good-To-Call-Or-Write-My-Fans, this'll be the last package I ever send your ass It's been six months and still no word - I don't deserve it? I know you got my last two letters; I wrote the addresses on 'em perfect So this is my cassette I'm sending you, I hope you hear it I'm in the car right now, I'm doing 90 on the freeway Hey Slim, I drank a fifth of vodka, you dare me to drive? You know the song by Phil Collins, "In the Air of the Night" about that guy who coulda saved that other guy from drowning but didn't, then Phil saw it all, then at a a show he found him? That's kinda how this is, you coulda rescued me from drowning Now it's too late - I'm on a 1000 downers now, I'm drowsy and all I wanted was a lousy letter or a call I hope you know I ripped +ALL+ of your pictures off the wall I love you Slim, we coulda been together, think about it You ruined it now, I hope you can't sleep and you dream about it And when you dream I hope you can't sleep and you SCREAM about it I hope your conscience EATS AT YOU and you can't BREATHE without me See Slim; {*screaming*} Shut up bitch! I'm tryin to talk! Hey Slim, that's my girlfriend screamin in the trunk but I didn't slit her throat, I just tied her up, see I ain't like you cause if she suffocates she'll suffer more, and then she'll die too Well, gotta go, I'm almost at the bridge now Oh shit, I forgot, how'm I supposed to send this shit out? {*car tires squeal*} {*CRASH*} .. {*brief silence*} .. {*LOUD splash*} {Chorus: Dido} [Eminem] Dear Stan, I meant to write you sooner but I just been busy You said your girlfriend's pregnant now, how far along is she? Look, I'm really flattered you would call your daughter that and here's an autograph for your brother, I wrote it on the Starter cap I'm sorry I didn't see you at the show, I musta missed you Don't think I did that shit intentionally just to diss you But what's this shit you said about you like to cut your wrists too? I say that shit just clownin dogg, c'mon - how fucked up is you? You got some issues Stan, I think you need some counseling to help your ass from bouncing off the walls when you get down some And what's this shit about us meant to be together? That type of shit'll make me not want us to meet each other I really think you and your girlfriend need each other or maybe you just need to treat her better I hope you get to read this letter, I just hope it reaches you in time before you hurt yourself, I think that you'll be doin just fine if you relax a little, I'm glad I inspire you but Stan why are you so mad? Try to understand, that I do want you as a fan I just don't want you to do some crazy shit I seen this one shit on the news a couple weeks ago that made me sick Some dude was drunk and drove his car over a bridge and had his girlfriend in the trunk, and she was pregnant with his kid and in the car they found a tape, but they didn't say who it was to Come to think about, his name was.. it was you Damn! Quand même la plus belle chanson du monde, merde! -------------------- ![]() |
![]() ![]() |
|
Version bas débit | Nous sommes le : samedi 18 mai 2013 à 13:09 |